Subject: FW: TTJA ja FI järelevalvepädevuste jaotusest
From: "Hellika Teder" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Cc: "Dain Maano Muru" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Jun 2024 17:01:13 +0300

Tere!

Palun registreerida deltas ja lisada Marttile, Ulrikale ja mulle
teadmiseks ning Dain M. Murule täitmiseks.

Ette tänades

Hellika

From: Kristi Talving <[email-masked]>
Sent: Monday, June 3, 2024 4:54 PM
To: [email-masked]
Cc: Hellika Teder <[email-masked]>; Ulrika Paavle
<[email-masked]>
Subject: FW: TTJA ja FI järelevalvepädevuste jaotusest

Tere, Jarmo!

Jah, Kristin liikus alates 01.06 uutele väljakutsetele, kuid teema meil
endiselt väga aktuaalne.
Meie poolt Hellika (cc) vaatab materjalidele otsa ja annab Sulle
tagasiside. Aitäh, et eelnevalt meid kaasad!

Tervitades,
Kristi

Kristi Talving

Peadirektor

Tel 6672011| Mob 5139971

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, Tallinn 10122

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

From: Jarmo Lilium <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 3, 2024 1:40 PM
To: Kristi Talving <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: FW: TTJA ja FI järelevalvepädevuste jaotusest

Tere, Kristi!

Koostan PAD-i eelnõu, millega muudame ka TTJA ja FI järelevalvepädevusi.
Ma olen varem suhelnud Kristin Truusiga sel teemal. Ma ei tea kas kirjutan
õigele inimesele, aga vaatasin, et olete varem olnud selleteemaliste
kirjade koopias. Kui Te ei ole sellega sisuliselt tegelenud, siis kelle
poole ma pöörduda võiksin.

Eelnõu on lõpusirgel ja läheb meil majasisele kooskõlastamisele, et saata
EIS-i. Ma küsiksin võimalusel Teie arvamust mõnele FI kommentaarile, mis
nad tookord seletuskirja kohta tegid. Ma tuginesin põhjendustes sellele
TTJA dokumendile, mille pädevuste kohta tegite. Saaksin veel vajadusel
seletuskirja enne EIS-i saatmist kohendada. Panin FI arvamuse manusesse.
Panin manusesse ka tookord TTJA-le ja FI-le saadetud eelnõu kavandi.

Kui Teil on võimalik, siis ootaksin Teie kommentaare FI vastuses
seletuskirja kohta tehtud märkustele 13, 14 ja 15.

Kui on küsimusi, siis vastan meeleldi.

Lugupidamisega

Jarmo Lilium

nõunik

Finantsteenuste poliitika osakond

Rahandusministeerium

tel 53 026 314

From: Kristin Truus <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Sent: Wednesday, March 27, 2024 11:06 AM
To: Jarmo Lilium <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: TTJA ja FI järelevalvepädevuste jaotusest

Tere, Jarmo!

Edastan manuses eelnõu kavandi koos TTJA kommentaaridega.

Kui kommentaaride kohta tekib täiendavaid küsimusi, siis vastan meeleldi.

Lugupidamisega

Kristin Truus

Ettevõtluse osakonna jurist

+372 6 672 025|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.mkm.ee/> www.ttja.ee | Endla 10a, Tallinn 10122

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

From: Jarmo Lilium < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, March 12, 2024 3:52 PM
To: Kristin Truus < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: TTJA ja FI järelevalvepädevuste jaotusest

Tere, Kristin!

Kirjutan Teile Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti ja
Finantsinspektsiooni pädevuste ümberjagamise teemal. Olen koostamas
kõnealust eelnõu.

Teie tegite selle teema kohta analüüsi ning FI on koostanud esialgse
eelnõu kavandi. Saadan Teile FI kavandi edasi sellisel kujul, nagu see
meieni jõudis. FI jättis omalt poolt ka erinevad kommentaarid sisse, et
oleks mõtted paremini aru saada.

Paluksin võimalusel Teilt FI kavandi kohta kommentaare. Mul on eelnõu
koostamine veel töös ning saaksin sel juhul TTJA seisukohtadega eelnõu
koostamise käigus juba arvestada.

Kui Teil tekib küsimusi, siis vastan meeleldi.

Lugupidamisega

Jarmo Lilium

nõunik

Finantsteenuste poliitika osakond

Rahandusministeerium

tel 53 026 314

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.